Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Tugyi Tibor indította 12 éve
Szevasztok!
Most csatlakoztam a klubhoz.
Van egy problémám,tavaly nyáron vettem egy Scarabeo-t 50ccm-est nagyon jól ment egész nyáron semmi gond.
Az idén, reggelente sokszor meg tréfál és nem indul hajnalban berugó karral sem,délután viszont pöccre indul.Van aki azt mondja ez általános betegsége az Apriliának.Van valakinek tippje,mi lehet a baj,esetleg megoldás a betegségre?
Előre is köszönök minden segitséget.
Hozzászólások eddig: 3
Berzai Róbert üzente 12 éve
sziasztok!
nekem egy 98' évjáratú 2T 50 ccm, Scarám van ! egy éve jutottam hozzá, 9000km volt az órájában , de ez nem mérvadó, rossz volt a spirál meghajtója. kb én 1000 km mentem vele . kimondott nagy hibája nincs , motornak szép hangja van. reggel rugásra indul, utána ha bemelegszik már indul indítómotorral is. menet közben kicseréltettem a hajtó szíjat és a variátor görgőket mert megkoptak. bejöttek a nagy melegek és azt tapasztaltam , hogy lendületből emelkedőnek nem megy úgy fel mint hidegebb időben , álló helyzetből való indulás is olyan mintha autóval 2 -ben indulnék. a reggeli indítás , melegindítás , fogyasztás (3,2-3,5városi) jó.
Szűcs Béla üzente 12 éve
Sokat segített volna,ha pontosítod a típust mert nem mindegy milyen blokk van benne(na meg ha 2 hónappal ezelőtt találok ide).Én úgy tapasztaltam hogy a légszűrő doboz mintha vetemedne,és a kis réseken
bejutó apró homokszemcsék hosszú távon nem tesznek jót a hengernek meg a gyűrűknek,érdemes megnézni ez egy alattomos hiba,amit érdemes kiszűrni sok pénzt meg lehet spórolni.Valószínűleg a te mocid is így járt,ezért kell neki kicsit több üza.indításnál.
Az én gépem majd szét esik,de megy nagyon szívós jószág mondhatom..
Az apró nyűgjeiért cserébe hatalmas szívet ad,egyszer hagyott cserben saját hülyeségem miatt az ékszíjcserét halogattam és bizony kb:30 km-t kellett tolnom hazáig.Ettől függetlenül,én még ennyire szívós
és erős motort ebben a kategóriában nem láttam,pedig párat már "megettem".
Én azért regeltem be ide,mert használt alkatrészeket keresek a motoromhoz elég sokmindent kellene cserélni már szegényen.De segítek én is amiben tudok,több szem többet lát.
Szűcs Béla üzente 12 éve
Ejha,nem sok 50-es tulaj jár ide.Se baj..
Nekem,96-os 2-ütemű hosszú minarelli blokkos scarám van,és meg vagyok vele "maradva".
A fenti probléma ismerős,csak nekem melegen csinálja ugyanezt.Vakószínűleg kevés üz.anyagot kap,próbáld meg kis szivatóval.Biztosan nem ártana neki egy fúratás..
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás