Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát petho sebastian indította 15 éve
Ha valakit érdekel és 2010 ben szívesen drukkolna és érdeklődne a gép iránt irhat kérdezhet nyugodtan. A gép készítéséről és az átalakításról szépen beszámolok...!!! Ebben a jó időben ugy sem lehet mást csinálni. Seba
Hozzászólások eddig: 2
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
petho sebastian üzente 15 éve
Az alap motor egy 139 lóerős 2008 as Tuono volt.
Az átalakítások sorban: 1. Első és hátsó lengéscsillapítók átalakítása, első teleszkópok leengedése a nyaknál, első futóműhöz lehúzató készítése, kormány lengéscsillapító áthangolása.
2. Motor tuningolása: gyárinál nagyobb légszűrőház , direktszűrő, injektorírás, ici-pici polírozás a beömlőknél stb. és a végén ezek összehangolása egy injektor átírással a versenybenya miatt. 3. Áttételezés megváltoztatása, lánc lánckerék és tengely kitolása hátra amennyire csak lehet!
4. Az akrapovic titanium rendszer kicsi piszkálgatása és átalakítása, a titánium héj cseréje carbonra.
5. Spéci gumik beszerzése (pálya) de mivel csak utcai gumival lehet indulni igy AZ A bizonyos E-betű azért benne van.
6.A felesleges alkatrészek és kiegészítők hadának eltávolítása.. ha hiszitek ha nem kb 7kg.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás