Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Farkas Róbert indította 15 éve
Ha már van Pegaso 650 topic akkor ilyenek is kell lennie, mondván nem kevés változáson esett át az Aprilia Pegaso mire Strada vagy Trail lett belőle lett belőle.
A Factory szinte ugyanez csak más a felnie és karbon cuccok vannak rajta, Ő a fullos változat
Ilyet nyergelek én is, ha valakinek kérdése van akkor segítek szívesen, sőt a gyári diagnosztikához szükséges eredeti kódot is ismerem :)
Hozzászólások eddig: 19
Molnár Attila üzente 9 éve
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Feleségemnek van egy stradája. Nagyon szerette eddig. De sajnos az utóbbi időben rakoncátlankodik a kicsike.
Menet közben leáll. Nem meghatározható helyzetekben. Gurul kettesben kattanás, megáll. Kuplung indítózás
beindul. Következő, harmadikba Erzsébet híd buszsáv, meg áll. Ismét indítózás újra ketyeg. A gond ott kezdődik amikor kanyarban áll le neki. Van valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja? Volt már valakinek ilyen problémája? Ha igen kérlek segítsetek.
Előre is köszi!!!
Üdv.
Attila
Farkas Róbert üzente 14 éve
Láda Zoltán üzente 14 éve
Farkas Róbert üzente 14 éve
hello Zoli!
Egyetértek az általad leírtakkal.
Most már rossz az idő, de tavasszal megyünk gurulni van a társoságban az enyémen kívül 2 Pegaso Strada és egy Trail is. Idén nyáron Balatonon futottunk össze. Talán a 2011-es gurulásra velünk tarthatnál. Jönnek mások, jórészt apriliákkal.
Ha van kedved nézz be ide: www.rsvforum.com . Ide is a fórum részbe, van külön topicunk :)
Még annyit tennék hozzá a leírtakhoz, nekem már nem garis a mocim és a műszerfalam ázott be, villogott a háttér világítás ezt 8ropiért javították (apriliában cserélni akarták volna, ami ugy nem occó)
Én 2 személlyel is megyek és a hátsó lábtartót lecseréltem, hogy ne zörögjön, valami enduró -ról került rá fel az új. 2 személlyel is elfogadható a dinamikája, még úgy is lenyomja a négykerekű konzevdobozokat és mászik fel az emelkedőkön.
Láda Zoltán üzente 14 éve
Leggyakrabban egy streetfigherre átépített CBR929-en guruló barátommal megyünk kanyarogni,
és sose panaszkodik, hogy lassan megyünk. Persze az egyenesekben elfogy a masina, de úgyis a kanyar a lényeg.
Gyári beállítással a hátulja tényleg összeül és mászkál, ha keményen mész, de fel kell keményíteni és megszűnik a jelenség.
Utassal sose megyek, beállításom: max rugóelőfeszítés és teljesen betekert álástól 3 klikk vissza a csillapítás.
Tökéletes. Conti RoadAttack2 van fent, ha bemelegedett, akkor nagyon fog. Olvastam, hogy a lábtartókat egy kezdő is simán karcolhatja kanyarban.
Hülyeség, ha a lábtartóbütyök karcol, akkor az már elég meleg dőlési szög, kezdőknél teljesen kizárva.
A fék elegendő sportos menetekhez is, a hátsó nem nagy szám,nem túl jól adagolható, de nem is kell igazán.
Kanyarba beesve döntésben fékezve mutat némi felegyenesedési hajlamot, de simán kontrollálható a dolog.
A fogyasztásom 4-6.5 liter. Az alsó érték a melóba ingázás, a 6.5 a Mecsek.
Az öndiagnosztika során két dashboard error valószínűleg mindenkinél lesz:
az egyik a főtengely(crankshaft) szöghelyzet jeladója, nem kell vele foglalkozni, nagyon érzékeny szegény,
elég ha nem indul a motor elsőre, vagy netán lefullad, már tárolja is a hibakódot.
A másik a szállított üzemanyag mennyiségét mérő szenzor (turnover). Ártalmatlan mindkettő, de ha gariban ki tudod cseréltetni, akkor hajrá.
Összefoglalva: kellemes egyedi megjelenésű, mondhatni exkluzív motortípus, megfelelő midennapi használhatósággal és élményfaktorral.
Ha valamelyik márkatárs szeretne együtt gurulni, vagy csak konzultálni, nyugodtan írjon, e-mail: lada.zoltan@yahoo.com
Mindenkinek szívesen segítek, műszaki és egyéb kérdésekben is.
Széles utat!
Láda Zoltán üzente 14 éve
Ez a buli nem olcsó(180db ezres a műszerfal ára újonnan), bár szinte mindegyik magyar piacos Pegaso garis még, tehát jelentősége nincs.
Érdekes módon a panelen lévő funkciók el vannak különítve, tehát ha mondjuk az indexed nem megy balra,
attól még jobbra igen és az összes többi funkció is működik.
Rátérek a blokkra. Az XT blokk tartós, jellegzetes hangja van, mellékzörejektől sem mentes, de ez nem hibája, ilyen konstrukció.
Az olajozás száraz karteres, két olajszivattyú dolgozik benne, az olajszintet kb 10-15 perc motorozás után kell megnézni, leállítás után azonnal.
Az olaj...nos, szintetikus vékony olajat nem érdemes beletenni, mert ha hajtod, csipegeti, és a váltó sem az igazi.
A 15w-50-es Ipone félszintetikust ajánlom, vagy a Castrol GP 20w-50-es ásványit. A blokk csendesebb, és a váltója is puhább lesz.
Aki nem volt ott az első szerviznél, vagy használtan vette a vasat, feltétlenül ellenőrizze, hogy a szelephézagok beállítása megtörtént-e,
ugyanis szeretik a szervizekben elsummantani a dolgot mert nagyon meg kell bontani a motort, hogy hozzáférjenek a szelepekhez.
Ha kicsi szelephézag, vagy nincs, tutira beégnek a kipuffogószelepek, aztán mehet a garanciális vita a vezérképviselettel...
Érdemes beletenni az iridiumcsúcsos gyertyát(NGKCR7IEX) mert hosszú élettartamú.
Előnye még, hogy irányított lángfrontot eredményez, bár ebben a blokkban igazából nincs erre szükség,
mivel a vezérlése közel sincs annyira eltolva mint a sportgépeké.
A blokk vibrációja érdekes kérdés, egyhengereshez képest kultúrált,
inkább bizonyos fordulatokon jelentkezik némi rezgés, összességében nem kellemetlen véleményem szerint.
A használható fordulatszámtartomány kb 2500-tól kezdődik, 6500-nál tovább nem szoktam forgatni, kivéve ha a szerpentinen valamelyik kanyar megköveteli :)
A kanyarokból dinamikusan jön ki, az érintési pont után már rögtön ráadhatod a gázt(jó hátsó gumival és beállított hátsó rugóstaggal).
A gázkar holtjátékát érdemes minimumra állítani a finomabb gázreakció érdekében.
Folyt.köv.
Láda Zoltán üzente 14 éve
Üdv mindenkinek!
Strada 650-et hajtok én is. Munkába járás hétközben(napos időben).
Hétvégéken általában a Mecsekben vadászom a kanyarokat.
Összefoglalnám a véleményemet és tapasztalataimat a gépről.
Nekem a fekete változat van, talán az egyik legszebb naked,
nagyon jók az arányai, mindenhol megbámulják még a komolyabb gépek tulajdonosai is.
A kidolgozása nagyjából rendben van, néhány zavaró apróságot orvosoltam rajta
(lábtartók és a rendszám zörgése, kupplungbowden hőtől való védelme). Jól világít a lámpája,
és messzről is nagyon jól látszik az index és a hátsó lámpa is. Az üléspozíció a lábnak inkább sportos,
mint kényelmes, bár ez magasságtól is függ. A visszapillantók kifejezetten jók,
jól látni a mögöttes forgalmat, pedig szélesebb vagyok az átlagnál. Egy tesztben olvastam,
hogy a tesztelő csak a vállait látta bennük. Ostobaság, be kellett volna állítani őket.
A tesztben fikázzák az indexkapcsolót is. Nos a nagytudású tesztelőnek biztos a '70-es évek csúszkás kapcsolói jönnek be.
A tárolóhelyek motor mércével tágasnak mondhatók. A különféle tesztekben olvasottakra többször visszatérk majd,
mert rengeteg baromságot írtak le erről a típusról. A műszerfal minden szükségeset mutat, jól látható.
Az elektromos kezelőszervek CAN-BUS rendszerűek, aminek előnye, hogy a világítótestekhez,
dudához stb egy helyről, az instrument panelről veszi le a teljesítményt,
így nem folyik nagy áram a kormányon lévő vezetékekben. Hátránya,
hogy a panel meghibásodása esetén az egész panelt cserélni kell,
ez viszont műszerfalcserével jár együtt, mivel a panelt a műszerfalba integrálták.
Folyt.köv
Pákai Róbert üzente 14 éve
Sziasztok!
Egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Pegaso Trail-nek. Ez az első Apriliám, úgyhogy előfordulhat, hogy lesznek majd kérdéseim :) Többek között emiatt regisztráltam a közösségbe is.
Lenne is rögtön egy dolog, ami hasznos lehet számotokra. A motorhoz kaptam egy gyári tanktáskatartót, teljesen új állapotú. Én nem szeretném használni, ezért ha valaki ilyesmit keres, akkor megválnék tőle. Érdekelne valakit?
Üdv:
Robi
[Törölt felhasználó] üzente 14 éve
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 2003-as Pegaso 650ie motort. Sajnos a középtámasz nem széria felszerelés hozzá!
Tudna valaki segíteni, hol tudnék beszerezni egyet? Nem tudom létezik-e Magyarnyelvű kézikönyv a géphez, ha valaki esetleg tud kérem szóljon!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Farkas Róbert üzente 15 éve
szia!
ER6 -ot nem ismerem, de más karakter mint a Pegaso Strada. 2005-ös a Pegaso Stradam nem volt vele bajom, persze a gumi az kopik.
Nem kevés az 50 paci szerintem, nem megy rosszul (mondjuk a kawa sem) Először paráztam tőle, hogy 1 henger meg minden, de nem probléma, Hidd el nem gyorsul rosszul a strada és 4000 fordulatnál ott van a nyomaték, az alapjárata 1500. Fogyasztása sem rossz, kb 5 litert eszik. (persze pörgetni lehet és akkor 6,5 is) Barátnőmmel is furikázok vele, mert ez is egy szempont volt vásárláskor. és azt mondja kényelmes (pedig nyafogós)
Ha valami konkrét kérdésed lenne a pegasoról akkor kérdezz bátran, de a legtöbbet itt vagyok: www.rsvforum.com (nem csak apriliások vannak azon az oldalon)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás