Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Motoros Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Motoros Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Idén más módon szervezték meg a rangos Masterbike versenyt. Külön kategóriákat szerveztek, a 600-as versenyt már megnyerte a friss Triumph 675 Daytona, míg az ezres mezőnyt összeeresztették Misanóban, a Mastesuperbike derbin.
A szabályok szerint minden gépen utcai gumi volt megengedett, tehát slick-ről szó sem lehetett. Az olaszok Pirrelit, a Honda és a Suzuki Bridgestone-t, a Yamaha Michelint használt.
A nyolc szupermasina (Aprilia RSV4, Suzuki GSXR, Ducati 1198, Yamaha R1, KTM RC8, Honda CBR 1000 RR, Kawasaki ZX10R, MV Agusta F4) nem csak a köridők alapján versenget, hanem külön értékelték a motort, a féket, a váltót, a kezességét, és a komfortot is! A köridők alapján az Aprilia nyert, és az összesített eredmény alapján is győzedelmeskedett az új noalei csodamasina!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Bemutatták az RSV4-et!
Egy másik Biaggi is az Apriliánál
Nakano az ApriliÃÂÃÂÃÂán
Simoncelli 3. lett élete első SBK versenyén!